Σελίδες

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012


 ΘΥΜΑΜΑΙ






Υπάρχουν στιγμές που θες να χαθείς
στον κόσμο που ήρθες να θες να κρυφτείς
υπάρχουν στιγμές που βλέπεις το φως
και σκέφτεσαι μόνο να βγεις ζωντανός
Σκοτάδι τριγύρω και νιώθω ξανά
πως έμεινα μόνη και αυτή τη βραδιά
εικόνες που μοιάζουν αναμνήσεις παλιές
σα βήμα που κάνουν συνέχεια στο χθες

Και θυμάμαι χειμώνας βροχή
να στέκομαι εδώ και απέναντι εσύ
δυο μάτια θλιμμένα ψυχές στο κενό
που θα σαι που θα μαι μετά από καιρό
και θυμάμαι θυμάμαι χειμώνας βροχή
να στέκομαι εδώ και απέναντι εσύ
το πόσο σε θέλω είναι κάτι απλό
μα να ξέρεις για πάντα
θα σε έχω ΕΓΩ..

Υπάρχει ένας κύκλος και αυτό είναι η ζωή
η μοίρα η δικιά μας σπασμένο γυαλί
η σκέψη μου ορίζει την κάθε στιγμή
γι’ αυτό υποφέρω και λείπεις εσύ
θέλω να 'σαι δικός μου το δικό μου παιδί
να είσαι ο ήλιος που φωτίζει τη γη
η αλήθεια στο ψέμα, το καλό στο κακό
θέλω πάντα για πάντα να σ'έχω ΕΓΩ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου