Σελίδες

Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

Κρατώ και εγώ ένα μαχαίρι κοφτερό!!!!!








































Άνθρωποι τριγύρω μου πολλοί
Ψεύτικοι, ύπουλοι, μικροί
Δεν ξέρουν τι θέλουν, τι ζητούν
Μονό πίκρα έχουν μάθει να σκορπούν


Ύπουλα βλέμματα με κοιτούν
Μαχαίρια πίσω τους κρατούν
Να με πληγώσουν προσπαθούν
Τους έχω μάθει, δεν πονούν


Την αγάπη προσπερνούν
Το συμφέρον τους κοιτούν
Μα τους έχω μάθει από μικρή
Με τα μάτια μου τους έχω δει


Τώρα κι εγώ δεν πονώ
Δεν αισθάνομαι, δεν ποθώ
Τώρα κι εγώ δεν δακρύζω
Τα όνειρα μου μόνο ζωγραφίζω


Μακριά απ' το ψέμα τους θα μείνω
Σ' άλλη διάσταση θα ζήσω
Θα τους στρέψω το κεφάλι
Δεν θα πατήσω την σκανδάλη


Τώρα πίσω μου και εγώ κρατώ
Ένα μαχαίρι κοφτερό
Τώρα και εγώ δεν δακρύζω
Τα όνειρα μου ζωγραφίζω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου