Σελίδες

Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Πρέπει Να Αλλάξεις


Πρέπει να αλλάξεις..
Έτσι μου λέει μια φωνή μέσα μου..
Είναι σα στενάχωρο βουητό..
Αντανακλά στους φόβους μου,τις συνήθειες μου..
Και ώρα με την ώρα γίνεται όλο και πιο δυνατή..
Πρέπει να αλλάξεις..
Να γίνεις πιο σκληρή,να μην δίνεσαι,να μην αγαπάς..
Όλα θυμίζουν εσένα..
Η καθημερινότητα πια είναι τόσο επίπονη..
Σα μαχαίρι με τρυπάει,δε μ’αφήνει να ζήσω,να αισθανθώ!
Πρέπει να αλλάξεις..
Μα..ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ!
Εσένα θέλω!
Άλλωστε εσύ μου είπες να μην αλλάξω..
Η φωνή γίνεται όλο και πιο δυνατή..
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ..
Μα..Αν αλλάξω,δε θα είμαι εγώ!!
Εγωίστρια η καρδιά σου,δεν εννοούσε όσα έλεγε..
Με τυραννάει μονίμως ένα γιατί?
Γιατί η ζωή είναι τόσο κακιά στους συναισθηματικά χαρισματικούς?
Γιατί θα πρέπει να πονάω?
Γιατί θα πρέπει να αλλάξω?
Σταμάτα τη φωνή που προσπαθεί να με αλλάξει,
ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ!!
Σταμάτα τον πόνο που με σκοτώνει κάθε φορά που σε σκέφτομαι..
Μόνο μια απάντηση ηχεί από μέσα μου επιδεικνύοντας την ασύμφωνη και ενάντια με τη δική μου άποψη του..
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ!

 

 

 

 

 

Σαν Πρίγκιπας Θα Μοιάζεις


Στον λαιμό σου το φιλί
που σου ‘χω καμωμένο
να το φυλάς σα φυλακτό
γιατί είναι πονεμένο
Και στου λαιμού σου το σφιγμό
και στο αίμα που κυλάει
θα κάνω τάμα ακριβό
για ‘σένα να μιλάει
Τα αστέρια και τον ουρανό
από ψηλά που είναι
θα στα περάσω στο λαιμό
για να φεγγοβολούνε
Και όταν θα νιώθεις μοναξιά
και όταν θα σκοτεινιάζεις
επάνω σου θα λάμπουνε,
σαν πρίγκιπας θα μοιάζεις!

 

 

 

 

 

 



Ο Κόσμος Των Ψυχών

Στον κόσμο αυτό πια δε μπορώ
να ζήσω τη ζωή μου
γιατί η καρδιά μου δόθηκε
Γι’ αυτό στον κόσμο των ψυχών
θέλω να πάω να μείνω
να μην πονώ, να μην λυπώ
μονάχη μου να μείνω.

Και αν λένε οτι η ψυχή
χάνεται με το σώμα
εγώ το ξέρω οτι ζει
και ας είμαι εδώ ακόμα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου