Σελίδες

Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Φοράω την μάσκα μου, εκείνη με το όμορφο χαμόγελο, βλέπεις δεν θέλω κανείς να καταλάβει κάτι διαφορετικό, να καταλάβει ότι κάτι με στενοχωρεί. Είμαι εδώ για όλους και για όλα...ΔΕΝ επιτρέπεται εγώ να πω δεν μπορώ, δεν θέλω, και τότε φοράω μια άλλη μάσκα, αυτή που δηλώνει οτι εδώ είμαι..όλα τα αντέχω, είμαι δυνατη. Μα οταν εγώ χάνω τις δυνάμεις μου, όταν εγώ έχω ανάγκη υποστήριξης και γλυκιάς κουβέντας ξαφνικά όλοι λείπουν. Τι κρίμα, δεν πειράζει λέω..την άλλη φορά και τότε αλλάζω πάλι την μάσκα μου με εκείνην της υπομονής και απλά ΣΥΝΕΧΙΖΩ...!!!!!!
Η ζωή δεν μαθαίνεται από δεύτερο χέρι..Δεν είναι μια κυρία που φτάνει μόνο να στη συστήσουν με όλους τους κανόνες της ευγένειας κι εσύ να χαμογελάς,.. να κάμεις ελαφρά υπόκλιση και να πεις χαίρω πολύ…Ζήσε για να μάθεις…Πάρε τα ρίσκα σου..Μη φοβάσαι…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου