Σελίδες

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Αν δεν μπορεις να αλλαξεις τον ανεμο, γυρισε καταλληλα το πανι σου.


 Δεν καθοριζουν οι περιστασεις την ζωη σου,αλλα η σταση που εχεις απεναντι τους.
Είναι καλυτερο να εχεις λαθος ιδεες, παρα καθολου.
Διαλεξε εσυ ποιες θα είναι οι σκεψεις σου.
Ο κοσμος αλλαζει,όποτε αλλαζεις και εσυ.
Δημιουργησε τη δικη σου πραγματικοτητα.
Γινεσαι θυμα, παντα με τη θεληση ή την ανοχη σου.
Αυτοι που κανουν πολλα δεν εχουν χρονο να κριτικαρουν τους αλλους.η ζωη μας είναι ένα εργο-κάθε μερα βλεπουμε και από ένα επεισοδειο.
Προχωρησε περα από τις λεξεις και κατανοησε την ουσια των εννοιων.
Είναι ευκολο να αναθεσεις τη ζωη σου σε αλλους, μονο που δεν θα ζεις τη δικη σου ζωη.Το τελος ενός ταξιδιου είναι παντα η αρχη ενός αλλου.Πόνεσα απόψε, δάκρυσα πάλι για σένα κι είπα να κάνω κάτι γι' αυτό είπα να φύγω, να δώσω ένα τέρμα είπα να ψάξω αγάπη να βρω Μα, πού να πάω, σ' αγαπάω πόση δύναμη απόψε να βρω που ν' ακουμπήσω, να ξενυχτήσω σε ποιο φίλο τον πόνο να πω Μα, πού να πάω, σ' αγαπάω πόση δύναμη απόψε να βρω τι να πιστέψω, έπεσα έξω μου 'χεις κάνει μεγάλο κακό μα όλα πληρώνονται εδώ Ω ναι!!Όλα εδώ πληρώνονται.Όλα είναι εδώ.Και η ζωή και ο θάνατος ,το λάθος το σωστό,ο κόσμος οι άνθρωποι τα πάθη..........Καμία στιγμή δεν ήσουνα εκεί, θυμήσου στη ζωή πως ότι δίνεις παίρνεις
τη λύπη τώρα παίρνεις, μέσα στη καρδιά μου έφυγες και έφυγε απ' τα μάτια η χαρά μου
Μα πιο πολύ με πόνεσε που είδα τη ζωή μου, άδεια μόνο άφησες σημάδια στη ψυχή μου
το κινητό σου άλλαξες και τ' όνομα μου διέγραψες,
γέλασες και ξέχασες για πάντα τώρα με έχασες...Όλα εδώ πληρώνονται μωρό μου
θα ρθει η στιγμή .....θα με ζητάς μα θα 'μαι κι εγώ στο κόσμο το δικό μου, εεε...Ο κόσμος είναι μικρός και κάποτε θα σε δω δε θα σου κάνω κακό, όλα πληρώνονται εδώ
κι είναι το πιο πιθανό πρώτος εσύ να με δεις στο κέντρο κάποιας σκηνής
και από το χρόνο να πνηγεί.... Συγγνώμη δεν πτοήθηκα από τη στάχτη μου γεννήθηκα
τα όρια ξεπέρασα κι απ' τα δεσμά μου λύθηκα
ηθικά κι ανήθικα, αληθινά κι αλήτικα τα λόγια μου στ' αυτιά σου κοσμήματα αμύθητα
Πολύ ανώριμο το παιχνίδι αυτό, δε θα παίξω, ευχαριστώ
μη κάνεις τον αδιάφορο δήθεν πως δε με ξέρεις
δε θα παρακαλέσω χρόνο έχασα αρκετό και σαν εσένα βρίσκω εκατό, μα να θυμάσαι
Όλα εδώ πληρώνονται μωρό μου

Απ' το μπουκάλι που κερνούσα, κάποτε όλοι πίναν
και μέσα στη ζωή μου δένανε και λύνανε 
Σου έδωσα φιλί να ξεδιψάσεις,
σου χάρισα καρδιά για ν' αγαπάς,
σου έδωσα κορμί να αγκαλιάσεις,
έκανα δρόμο τη ζωή μου να περνάς.
Τίποτα δεν άκουγα κι ας λέγανε για σένα,
τίποτα δεν κράτησα για μένα.Δε σου άξιζε αγάπη, δε σου άξιζε ψυχή,
δε σου άξιζε για σένα να χαλάσω μια ζωή,
δε σου άξιζε ο πόνος που μου καίει την καρδιά,
δε σου άξιζε αγάπη γι' αυτό φεύγω μακριά,
δε σου άξιζε τίποτα.
Σου έδωσα ψυχή απ' την ψυχή μου,σου μέτρησα φεγγάρια και φιλιά,σου μίλησα ν' ακούσεις τη φωνή μου,
κι έκανα όλο το κορμί μου μι' αγκαλιά.
 Δε σου άξιζε τίποτα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου